Exploitatie de Schakel Exploitatie de Schakel

Schakelcommissie:

Deze commissie verzorgt het wel en wee in De Schakel.

Voor het gebruik van de zalen of overige informatie kunt u contact opnemen met mw. D. Kiers-Moes, tel. 459157
Voor het gebruik van de kerk kunt u contact opnemen met de heer Jans Visscher, tel. 459367

Collectemunten Collectemunten

Collecte munten

Wilt u gebruik maken van collectemunten tijdens de kerkdiensten. Voor informatie en bestellen van de collectemunten kunt u contact opnemen met de heer Jans Visscher, tel. 459367

Opendeur diensten Opendeur diensten

Opendeur diensten

Per jaar worden er in het preekrooster een aantal opendeurdiensten opgenomen. Deze diensten worden voorbereidt door groepjes gemeenteleden samen met een ouderling en de dienstdoende predikant.

Liturgiecommissie Liturgiecommissie

Liturgiecommissie

Bijzondere diensten en Liturgiecommissie.

Bijzondere diensten en Liturgiecommissie is in het leven geroepen om mee te denken over de invulling van de erediensten. De doelstelling is om iets toe te voegen!

Zo is de "Evangelische Liedbundel " ingevoerd om naast de liederen uit het liedboek ook eens andere liederen te zingen. Daarnaast probeert de commissie om ook de diensten rond de feestdagen een extra tintje te geven. Dit doen zij op verschillende manieren.

Ook worden er speciale diensten georganiseerd, zoals bv. een Drentse dienst en zangdiensten.

Tijdens de zomerperiode zorgt de commissie voor muzikale invulling van de diensten.

Goede Vrijdag
datum en tijdstip 29-03-2024 om 19:30 uur