Kerstdienst 24 december 2023

Op 24 december hebben we kerst gevierd. Met koffie en wat lekkers, een mooie kerstdienst en afsluitend een lunch met soep en meer lekkers.

Startzondag 19-09-2021

Startzondag 19 september 2021
De 2e dag in het teken van het startweekend. Deze zondag hadden wij als voorganger in de dienst onze eigen predikant Anita van der Heide.
Na de dienst was er gelegenheid voor een kopje koffie en een lekker zelf gebakken stukje cake. Dit jaar geen strijd om de "Gouden Pollepel" maar een kennismakingsspel. De gemeenteleden hadden iets van hunzelf meegenomen en de aanwezigen moesten raden van welk persoon dit voorwerp was. Enkele voorwerpen zoals een kalebas en t-shirt, een poes, hert, boek, en verhaal passeerden de revue. Een mooi moment om elkaar beter te leren kennen en zeker voor Anita om zichzelf en haar familie voor te stellen aan de gemeente.

Bedankt voor dit gezellige startweekend en hopen op een mooi seizoen!

Gezellige barbecue 18-09-2021

Startweekend 2021

Afgelopen zaterdag was de start van het winterseizoen 2021 - 2022. Een heerlijke BBQ stond klaar en de gemeenteleden konden een lekker stukje vlees en heerlijke salade verorberen.
Dit was het eerste evenement sinds vorig jaar en er was heel wat bij te kletsen.
Ook was dit een mooi moment om kennis te maken met onze nieuwe predikant Anita van der Heide en haar man Maarten en zoontje Siem.
Met een gevulde maag ging iedereen weer huiswaarts.

Fotoalbum bevestigingsdienst A. van der Heide

Eredienst