Bloemendienst Bloemendienst
Bloemendienst
De bloemen regeling van onze kerk, is er al jaren. Waar gaan de bloemen zoal naar toe?
De regeling is: de bloemen gaan naar de zieken, die uit het ziekenhuis komen, of voor mensen die lang ziek thuiszitten en ook voor ouderen boven 75, of mensen die om een of andere reden wat aandacht nodig hebben.
De ouderen die jarig zijn vanaf 75 jaar krijgen de bloemen: net als en bij een huwelijks jubileum zoals 25- 40- 50- 60 jaar, door het betreffende wijkteam namens de kerkenraad en de gemeente, zal dan een bloemetje worden aangeboden. Ook bij geboorte en nieuw inkomend leden zal als men bij de gemeente wil horen, dit zal ook gebeuren door het wijkteam. In de bloemendienst zitten:

De regeling waar de bloemen naar toe gaan elke week, wordt uitgevoerd door Betsy Visscher telefoon 459367 en Trijntje Knorren telefoon 459265, in nauw contact met de kerkenraad.
Er is een bloemenlijst waar de mensen opstaan die aan de beurt zijn om de bloemen te bezorgen vanuit de kerk iedere zondag.

Anneke Boers, Jannie Boerma en Trijntje Knorren zij zorgen dat de bloemen gekocht worden en in de kerk komen te staan.

De liturgische schikkingen voor de laatste zondag van het kerkelijk jaar, Advent,
en de 40 dagentijd worden gedaan door Anneke Boers en Betsy Visscher.

Eredienst
datum en tijdstip 28-04-2024 om 09:30 uur