zondag 24 maart 2024 om 09:30 uur

Zesde zondag van de veertigdagntijd
Voorganger(s): Ds. J. Raatjes
Ouderling(en): dhr. D. van Beets
Organist: Wim Stalman

Tweede collecte PKN Missionairwerk Palmpasen
Deur collecte Bloemen in de Kerk
Beamer Dieneke Daling
Kinderkerk Helena

Collecte Protestantse Kerk - Missionair Werk

Nederland - Het paasverhaal voor heel Nederland
De Protestantse Kerk werkt samen met The Passion om het paasverhaal aan miljoenen
Nederlanders te vertellen. Een missionaire kans! Rond deze jaarlijkse uitzending ontwikkelt de Protestantse Kerk extra initiatieven om naar buiten gericht kerk te zijn. Een voorbeeld hiervan is een Passionpakket, in samenwerking met Alpha Nederland, waarmee kerken met buurtbewoners een kijkavond kunnen organiseren en over de betekenis van Pasen door kunnen praten. Ook wordt er extra verdieping aangeboden met een magazine en via online.
Meer lezen: www.kerkinactie.nl/collecterooster

Pinksterdienst
datum en tijdstip 19-05-2024 om 09:30 uur

Tweede collecte KIA Missionair werk
Deur collecte Voedselbank Hart van Drenthe
Beamer Astrid Boerma
Kinderkerk/Oppas Is aanwezig

Pinkstercollecte Kerk in Actie - Zending

Bangladesh - Gemeenteopbouw voor dorpskerken
In afgelegen dorpen in Bangladesh is het niet vanzelfsprekend dat gemeenteleden samen een sterke gemeente vormen. Christenen vormen een kleine minderheid en het opleidingsniveau in de dorpen is laag. Om dorpsgemeenten te helpen vitaal te zijn en blijven, ondersteunt Kerk in Actie een programma voor gemeente-opbouw. Voorgangers en kerkelijke vrijwilligers krijgen training in bijbelonderwijs, kinderwerk, leiderschap en diaconaat. Dankzij dit programma kunnen gemeenteleden groeien in geloof en in dienstbaarheid binnen en buiten de eigen gemeenschap.
Meer lezen: www.kerkinactie.nl/kerkopbouwbangladesh meer details